11/11-2011

I dag är det äntligen fredag och helg, tyvärr är det inte något fint väder ute men man kan ju inte få allt. Jag har ialla fall hunnit med att handla, diska, passera duschen samt hämta ut lite fler pyssel saker.

Om ca 1 timme så kommer mitt hjärta hem och då tänkte jag börja baka äppelpajen som vi skall ha med oss när vi ska bort till mina föräldrar sen. Vi ska nämligen äta middag där ikväll, det blir plankstek och efter som de bjuder på det så tänke jag att jag kunde stå för efterrätten.

Vi kommer säkerligen att rulla där ifrån när vi ska gå hem sen ikväll men det kommer det nog vara värt. Det är ju inte så ofta man lyxar till det med planksten och sen äppelpaj.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0