Cleaning out my closet

Käkade hemmagjord pizza till middag vilket inte var fy skam. Efter maten så fick jag ett ryck och rensade ur garderoben, fick ihop 2 påsar med kläder som jag inte ska ha kvar. Nu så är frågan ifall jag ska lägga ut de på köp&sälj på fb eller om jag ska sälja de på någon loppis. Jag får ta och finula lite på det ett tag.

När jag endå var igång och rensade så kollade jag igenom min sminkväska och kastade en hel del, en del utav sakerna ska jag se ifall min kusin kanske vill ha. Är en massa ögonskuggor och nagelack som jag tänke att hennes dotter kanske skulle vilja ha och leka med.

Resten utav kvällen har varit lugn, vi har bara legat och myst i soffan samt tittat på film. Vi kollade på smurfarna och det var bra. Mycket bättre än jag trodde den skulle va, den bjöd verkligen på många skratt.

Snart dags för sängen känner jag, i morrn är det en del som skall uträttas samt att det sista adventspynten skall upp.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0