En riktig teve kväll

Haft en trevlig och bra dag på jobbet, förmiddagen bestod utav verksamhetsplanering och på eftermiddagen hade vi patienter.

Solen tittade fram och förgyllde nästan hela dagen vilket har varit skönt för det gör att dagarna blir så mkt lättare. Jag är verkligen en människa som är i stort behov utav solen för att må bra och känna mig pigg.

Ikväll orkade varken jag eller hjärtat att laga mat så vi var lite onyttiga och lätt pizzeria norr fixa middagen åt oss. Efter maten vart det pyssel för mig och hjärtat spelade xbox, kalas bra fördelning.

Nu har vi bänkat oss i soffan för en riktigt teve kväll, först ut är nya serien grimm på kanal 6. Hittills så verkar den vara helt okej, sen när den är slut så är det criminal mindes på 5:an. Vi avrundar kvällen med ett avsnitt utav fråga olle innan det är dags för sängen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0