Farsdag

I går fixade jag äppelpaj till hjärtat och mig sen tittade vi på film. Det vart terror train, en skräckfilm från 1980 talet med jamie lee curtis. Även fast det var en riktigt dålig skräckfilm så satt jag ihop kurad i ena hörnet utav soffan, jag har verkligen inga never utav stål när det kommer till skräckfilm.

I dag är det söndag och farsdag, var över en sväng förut och firdade min far. Mamma bjöd på hemmabakad kladdkaka som smakade jätte gott. Gick sen bort till statt för att köpa biljetter med de hade tydligen inte kommit än så jag fick gå hem tomhänt.

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar samt att min ask som jag har målat ska bli torr så jag kan börja dekorera den.

/M

Äppelpaj i små portions formar, perffekt när man bara är 2 som skall ha


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0