Full kyl och frys

Var inte på bästa humöret förut idag men chokladkakan jag inhandlade på coop fick upp humöret lite. När humöret ändå var på väg uppåt så fick jag ett ryck och sminkade mig. Det brukar alltid få mig på bra humör och så får man tiden att gå oxå.

Efter det så knåpade jag ihop en shoppinglista som vi skulle ha med oss till willys och det vart låååång. Men nu så är både kyl och frys välfyllda så det ända som behöver handlas är lite små saker som typ är färskvara och inte står sig i flera dagar.

När vi var uppe på willys så köpte vi en ny blomma till sovrummet då våran andra hade kastat in handduken. Väl hemma fixade vi mat och sen tittade vi på teve. När älsklingen spelade tevespel så passade jag på att plantera om våran nya blomma, lägger upp en bild på den i morrn.

Nu i kväll så har vi kollat på film, vart final destinatin 2 och den var helt okej. Det är ju inte direkt någon skräck film så jag satt inte som på nålar utan mer som en slö hösäck i soffan.

Ska fixa matlåda åt älsklingen sen blir det banne mig sängen, är ju en dag i morrn också.

/M


Osminkad men snygg ändå


sminkad och lika snygg

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0