Har inte hänt så...

I dag är det måndag och en ny vecka har börjat, för min del har det inte hänt så mkt i dag. Har plockat lite här hemma, diskat samt tagit en sväng ner på stan. Inhandlade lite saker som jag behövde till mina julkort sen tog jag en rask promenad runt norr.

Väl hemma så vart det lite lunch i magen innan jag satte igång och pysslade med mina julkort. Efter att ha gjort klart 2 st packade jag ihop sakerna och tog sen en promenad bort till tågstationen för att posta mitt a-kasse kort.

Tillbaks hemma så vart det lite teve tittande innan jag hoppade in i duschen. Sen när älsklingen kom hem åkte vi upp till willys då det fattades lite ingredienser till middagen.

Chile con carnen ligger och jäser gott i magen nu, ska snart skalla och hacka lite morötter som jag tänkte dippa sen i en god cream fraich sås :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0