Helt såld på

Jag är helt såld på o´boy, det är sjuk gott och den ska vara kall. Jag var ingen fantast utav att dricka mjölk förut, inte änns innan jag vart laktosintolerant. Men nu tycker jag som sagt att det är sjukt gott och skulle nog kunna dricka hur mkt som helst.

Har bäddat ner mig i soffan nu då jag vart lite frusen efter duschen. Väntar nu på att kl skall bli 22 så då vi ska kolla på svenskars hemliga liv på kanal 3. Men tills dess ska jag roa mig med att läsa lite bloggar, läser väl dagligen ca 15st.

Det är bloggar som tillhör vänner, bekanta, före detta vänner,random folk och kändisar. Med andra ord så är det en blandad skara med folks bloggar jag läser. Förmodligen så är det säker en blandan skara som läser min blogg. Det kvittar för mig om min bästa vän, morsa, ex eller någon fd vän läser mig blogg. Jag tycker bara det är kul ifall folk hittar hit och läser mig blogg.

Nej dags att avsluta detta inlägg och läsa en massa bloggar innan det är dags att vända ögonen mot teven.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0