Inte min dag

Det har inte riktigt varit min dag idag. Morgonen startade bra genom att lampan i hallen sa poff när jag skulle tända den. Älsklingen ska få det trevliga jobbet att ställa sig på en stol och byta glödlampa.

Sen gick ju inte bilen igenom, inga stora fel och de kostar inte så mkt att fixa men det är endå irriterande. Och som ett brev på posten har jag haft huvudvärk till och från hela dagen. Den har dock försvunnit och istället har jag fått ont i magen, en svidande känsla typ där magmunnen sitter för er som vet.

Är grymt sugen på chocklad men är inte så sugen på att gå till affären nu och sen tror jag min magen skulle bli ännu grinigare på mig. Nej nu ska jag sluta klaga och mysa lite med min fina karl istället.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0