Kort, långt, mörkt, ljust

Snart dags att bege sig till frissan för att fixa håret. Vet dock inte hur jag vill ha håret, ska jag behålla längden? Ska jag spara ut luggen, klippa sne lugg eller klippa den kort?

Ska jag spara det blonda eller ersätta det med något annat? Hel mörk eller ljusa upp det ännu mer? Ser ni mitt problem, det ända jag vet är att jag vill piffa till och förnya håret :P

Herre gud vera kommer då inte få det lätt idag. Men hon är super duktig så håret kommer blir kanon bra vad vi än kommer fram till att göra det är jag säker på.

/M

Ditt ord
Postat av: Nyfiken

Var klipper du dig någonstans? Är stället att rekommendera?

2011-11-30 @ 16:47:16
Postat av: Maddiie

Jag klipper mig hos vera på heaven or hell i k-holm. Jag kan verkligen rekommendera henne, hon är super bra och lyssnar på ens önskemål.

2011-11-30 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0