Kväller på bryggaregatan

Nu är det kväller här på bryggaregatan och det pangas och lever rövaren då älsklingen spelar battlefield 3 på xbox:et. Själv har jag suttit ute i köket i 1½ timme och pysslat lite, målat en ask som vi ska ha att lägga ner våra bankdosor, usb och dyl i.

Bild på asken lägger jag upp i morrn, när den var klar så började jag med julkorten men insåg att det var lite små saker som behövdes som jag inte har. Så i morrn blir det en vända ner på stan för att inhandla de sakerna.

Annars så sitter jag och avnjuter ett stort glas med o´boy och väntar på att klockan ska bli 22 för då var det tydligen något programm på discovery som vi ska titta på.

Det var väl allt jag hade på hjärtat, ha en fortsatt trevlig kväll och jag hoppas alla pappor har haft en bra farsdag.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0