Lite julkänsla

Fick lite julkänsla när jag tände isbjörnslampan i vardagsrummet samt ljuslingan ute på balkongen. Det endå som saknas nu är först och främst julgranen men det får vänta några veckor till. Sen måste jag erkänna att jag saknar snön men bara lite, det räcker med ett tunt lager med snö.

Hängde upp en julkula i sovrummet som lyser, vart super mysigt där inne. Tänkte först sätta upp en adventsljusstake men tycket det skulle bli för mycket. Lagom är bäst enligt mig.

Nu är första maskinen tvätt igång och under tiden så ska jag passa på att skicka iväg några jobbansökningar.

/M

 


Ditt ord
Postat av: Anonym

vårda den ömt de va en gåva från mormor.. moget o läsa att jag ska köpa en ny för att de va en gåva hon ville att jag skulle haft i min (ser hur ofta du läser den) o sen publicera bild på den. Det är ren elakhet..

2011-11-28 @ 17:38:28
Postat av: Maddiie

ja för alla bilder jag lägger upp här är utav ren elakhet...skulle inte tro det men du får tro vad du vill. jag la inte upp de bilderna för att jag läste att du ska köpa en ny. o det är ju väldigt moget av dig att du inte kan skriva ut ditt namn..eller vågar du inte ge dig till känna..

2011-11-28 @ 18:56:36
Postat av: Natha

Ursäkta mig, men om det nu var något på bilden som var en gåva från din mormor, varför tog du inte med dig den då eller bad om att få den för ungefär, hmm.. 1 ½ år sedan?

Uppenbarligen så var den ju inte så viktig förens du såg den på bild nu.

2011-11-28 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

fast de kanske jag försökte m då lr hur natha de vet ju inte du nåt om.. o de handlar inte att ja vill ha den utan att madde va inne o läste de blogginlägget (där ja skrivit att jag ska köpa en ny-för att ja en gång fick en sån av mormor som hastigt gick bort.)ca 25 min innan hon posta bilden på den)

yttra dej inte om nåt du inte vet nåt om natha..



om ni ursäktar nu e jag upptagen m att leva mitt liv..

2011-11-29 @ 08:32:00
Postat av: Anonym

precis som hon alltid måste skriva nå drygt om mig lr pik te mig.. så fort jag skriver nåt som hon kan tolka handlar om dom.. vilket de jag skriver aldrig gör.. tex när hon skrev "tycker om o skämma bort min karl för vet att han inte fick den uppskattningen han förtjänade i sina tidigare förhållanden"-tror ju det va en pik te mig.. för tror ju knappaste de va en pik te madde.b o jag tycker de e så sjukt onödigt o ens skriva nåt sånt.. o natha spara ditt skit ja men läs inte då.. för de finns andra som läser o meddelar ändå..

2011-11-29 @ 08:44:26
Postat av: Maddiie

Du jag postade det inlägget inna jag läste ditt, det kallas för tidsinställt inlägg där man kan välja om det ska postas på en gång eller senare.



Du tror inte han har varit tillsammans med fler än dig? Du tänkte aldrig på att jag syftade på annelie och att han överlag inte fått uppskattning han förtjänat.



Du får tro absolut vad du vill och tycka att sakerna jag skriver är onödiga. Men jag uttrycker mig bara hur jag känner och tycker. Och du är välkommen till att tycka vad du vill :) det är ett fritt land vi lever i.



2011-11-29 @ 09:41:38
Postat av: Natha

Tror nog att jag får skriva vad jag vill på Maddes blogg, jag har ju i alla fall mod nog att skriva mitt namn och om du inte vill att vissa ska läsa din blogg så kanske du skulle låsa den? Skyll dig själv om du har den upplåst gnällfia! ;) Du kan ju knappast klaga på att madde skulle läsa din blogg när du själv går in och läser henne.

Och ja, jag läser din, liksom jag läser flera andras bloggar. MAN LÄSER BLOGGAR, sedan om det är du eller karl johan från götet det skiter jag i. Liksom att jag skiter i vilka som läser min blogg. Skriv inte personliga saker om du inte vill att folk ska få reda på saker om dig.

Tror knappast att varken kim eller madde skulle förvägra dig att få tillbaks dina saker. Kim är förjävla snäll och det är madde med.



Sedan om du tar något som en pik, då är det väl du som får skylla dig själv? Hon har ju inte skrivit ditt namn med stora bokstäver någonstans? Vet man med sig att man inte har gjort något fel så tar man väl inte åt sig.



Haha, ja ha ett finfint liv :D Hoppas det inte raserats allt för mycket nu i "bristen" på självlysande isbjörnar!

2011-11-29 @ 14:55:37
Postat av: Annelie

.......Fjortisar som tjaffsar om väldigt löjliga saker, tycker ni alla ska torka stringen,sluta puta med lipsen,skaffa jobb och växa upp!!!

2011-11-29 @ 17:29:21
Postat av: Maddiie

Fjortis annelie, ska vi ta den diskussionen om vem som satte näsan i vädret i gelnn o nathas trappuppgång..



Nä nu tänker jag inte lägga någon större energi på det här. Folk tycker och tänker olika och så är det o det är bara att acceptera.

2011-11-29 @ 17:51:09
Postat av: Annelie

Jag har varken varit i någons trappuppgång tillsammans med dig, eller satt en näsa i väder ...icke vad jag själv vet i allafall?

2011-11-29 @ 17:59:58
Postat av: Maddiie

Nä för du satte ju inte alls näsan i vädret den gången i trappuppgången då jag försökte hälsa på dig o jolle när ni var påväg upp till glenn o nathas julfest...

2011-11-29 @ 18:08:25
Postat av: Annelie

Förstår att ni tjejer (fjortisar) har en jobbig tid, och måste va elak med varandra, när det brusas upp så lätt.....som sagts innan, torka trosan och gå och lägg dig och sov.Jag ska inte kommentera din blogg mer, halkade in här som på ett bananskal , vet icke vem jolle, glenn, natha, ?? eller maddiiiiieeeee är. Men tråkiga liv verkar ni alla ha så fortsätt med kisstjaffset, svartsjukehysterin och julpyntet

2011-11-29 @ 18:22:41
Postat av: Natha

Madde har ju jobbat hur länge som helst :) och jag är ju sjukskriven Annelie xD

Jag menade rätt och slätt att det är fritt att läsa andras bloggar och man behöver ju inte kommentera, det räcker med att läsa.

Sedan att det inte spelar någon roll vem som läser vems blogg, det är väl bara positivt att ha läsare? :)

Men sedan om man kommenterar så får man faktiskt vänta sig ett svar, oavsett vem det nu är som säger någonting.

Jag var väl lite käftig i senaste inlägget och det ber jag om ursäkt för, men jag var trött av allergi och var tvungen att lämna tillbaks min lilla hundvalp idag pågrund av det så dagen har väl kanske inte varit den bästa.

2011-11-29 @ 18:22:50
Postat av: maddiie

Måste be om ursäkt annelie, trodde du var någon annan. Men du vet inte hela storyn bakom detta men du får kalla detta tjafs vad tusan du vill.

2011-11-29 @ 18:29:31
Postat av: Annelie

Ja ,se där ja. Bommulslena små läppar kan också fås. Intressant. Vad är det för hundras?

2011-11-29 @ 18:42:59
Postat av: maddiie

Nä men jag är så vuxen att jag kan be om ursäkt när jag har fel.

2011-11-29 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0