Mest suttit i bilen denna dagen

Uppe i skaplig tid i morse, vid 9 tiden styrde jag bilen mot norrköping. Grå trist väder och blåsigt som tusan var det hela vägen dit.

Shoppingen gick snabbt då det inte var så mkt folk i affärerna, sen vissta jag ju också vad jag var ute efter. Klänningen jag hade spanat in var ingen hitt vilket var lite surt då det såg skit snygg ut på hemsidan. Istället så hittade jag en läcker klänning på gina tricot.

Jag fick ialla fall med mig allt på listan jag hade skrivit upp så det är ett stort plus. Käkade lunch på max innan jag åkte hem, stannade till nere på stan och köpte snus till hjärtat. När det var fixat drog jag iväg till flen då jag skulle besiktiga om bilen.

Jag var då inte ensammen om att besiktiga bilen idag, de har drop in mellan 13-14.30. När jag kom dit kvart i 1 så var hela parkeringen full. Men det gick fort att komma in, var på väg hem sen vid halv 2. Måste dock tillbaks då brommsröret måste bytas med what the hell, jag är glad för jag har ett par nya högkackade älsklingar till min samling.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0