Redan torsdag

Det är redan torsdag, vad snabbt veckan har gått. Arbetsdagen i dag har varit allmänt lugn, hade klinikmöte 2 timmar innan lunch. Vi avrundade våran arbetsdag med att ha akutpass och vi hade bara 2 patienter dock krävdes de långa behandlingar på de då tänderna var döda.

Kvällen kommer bli lugn ligger just för tillfället i soffan och jäser efter att ha tryckt i mig pannkakor till middag. Men jag ska snart ta mig upp här ifrån och hänga upp tvätten som nyss var klar.

I morrn är det fredag och äntligen helg men innan jag tar helg så blir det ett arbetspass fram till lunch. Efter det blir det en trevlig fika på sultans med madde :) Sen tror jag även att jag ska besöka britt-maries pyssel och pynt och fylla på mitt lilla föråd med pyssel saker.

Jag har nämligen skissat på en massa förslag till kort så nu är jag sugen på att sätta bollen i rullning så att säga.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0