Tisdag 29/11

Det var härligt att få åka till jobbet i morse även fast jag hade sovit som en kratta. Har bokstavligt tala vridigt och vänt på mig hela natten igenom.

Arbetsdagen har varit behaglig, hade patienter på förmiddagen och på eftermiddage så var jag i sterilen. Där imellan så hade vi 1 timmes friskvård, så det var en promenad i blåste med lite bra musik i öronen.

Har nyss ätit middag, nu ligger både hjärtat och jag i soffan med varsin dator i knät. Ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret så det är fräsch tills i morrn då jag ska till frissan. Det skall både färgas och klippas men hur ja det återstår att se :P

Är även sugen på att tillföra lite mer bläck på kroppen, vet att min mor kommer sucka djupt när hon läser det här. Men det är ju min kropp så hon har ju inget att säga till om.  Sitter och klurar på några motiv, får se ifall jag kan få ihop de på ett bra sätt.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0