Tisdag den 2 november

Vi startade denna tisdag med att besikta bilen som tyvärr inte gick igenom med blankt papper. Det var lite saker som skulle fixas, tur att jag har en underbar sambo som är duktig på bilar.

Funderar på att vila mina blå en liten stund då jag sovit taskigt i natt. Sen vid 10 så ska jag och mor åka upp till jysk där nya lakan ska inhandlas, får se ifall det blir något mer.

Sen vid 14 tiden kommer natha över på lite té och skitsnack men innan dess så ska det ätas lunch och städas. Får heller inte glömma tvätten.

/M

Ditt ord
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-11-02 @ 09:06:39
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Tackar vem du nu är :)

2011-11-02 @ 10:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0