Typiskt höstväder

Fick höra av en vän i dag att det tydligen är vissa eller en viss person som tar åt sig utav det jag skriver samt tror att det jag skriver om handlar om denne personen. Så är dock inte fallet, jag känner och har känt många människor och ibland så dyker det upp tankar om de som jag då skriver ner här.

Om personen ifråg tycker allt verkar vara riktat eller skrivet om den så får den tror det men som sagt så är inte fallet. Dessutom så behöver ju inte personen läsa på min sida ifall den nu inte vill det ;)

Folk får mer än gärna läsa på min sida, jag väljer ju liksom själv vad jag vill skriva ut här. Är det något jag inte vill att någon specifik person inte ska veta ja då skriver jag ju inte ut det, svårar en så är det ju inte.

Förövrigt så har arbetsdagen varit bra, lite tråkigt väder ute bara. Men det är ju typiskt höstväder ute, ruggit och blåsigt. Nej dags att fortsätta pilla på nya mobilen så jag lär mig den någon gång.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0