Vet inte hur jag ska göra

Hämtade reservdelarna till bilen idag, beställde mer pyssel saker och så tog jag en tur in på hm. Hittade en fin stickad kofta men jag vet inte hur jag ska göra, ska jag köpa den eller inte. Ska se ifall min mor har lust att vara smakråd åt mig på lördagangående koftan.

Tog en sväng upp till willys för lite små handling, viktigast på listan var kam då jag lyckats slarva bort den ända kam vi hade. Men nu så har vi 4 st kammar så det ska väl dröja ett litet tag innan jag slarvar bort alla.

Natha kommer strax över för att dricka lite té och snacka skit. Skall nog även passa på att utnyttja hennes som bärhjälp då jag ska upp till vinden och hämta ner julpyntet. Och nej jag ska inte börja julpynta än utan jag plockar bara ner det så har jag det nära till hands när det är dags sen :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0