Allt är läst

Alla bloggar är lästa som jag brukar följa och maten ligger i magen och jäser. Dagen till ära så vart det spagetti och köttfärsås, det var så gott så jag nästan började dregla.

Dagen har spenderats i sköldinge, hjärtat har pysslat i garaget och jag har pysslat nere i svärmors lokal. Vart en sväng förbi willys på vägen hem för lite små handling. Sen hoppade jag in i duschen medans älsklingen passade på att vila.

Har var trött då jag hade stört hans nattsömn genom att hosta som en tok, gick upp vid 2 tiden natt så han skulle kunna få sova. Drack en kopp te och kollade på någon serie och poliser i england innan jag kröp ner i sängen någon gång efter 3 snåret.

Ikväll blir det lungt, kolla på teve och ladda för en ny arbetsveckan. Själv är man ledigt i morrn så jag ska ta en tur till tippen och sen städa lite.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0