En rikigt pyssel dag

Det vart segt att komma ur sängen i dag men vid halv 12 tiden satt vi ialla fall på klädda och mummsade i oss pizzan som vart över sen igår. Sen vart det en tur ner på stan då hjärtat skulle hämta ut sitt objektiv som han hade beställt.

Tog svängen förbi ica maxi sen och köpte fikabröd innan vi åkte ut till sköldinge för fika hos svärföräldrarna. Efter fikat åkte hjärtat och svärfar bort till garaget och jag följde med svärmor ner till hennes lokal för att pyssla lite.

Jag lackade klart min pedistal som äntligen fick följa med hem idag. Sen knåppade jag ihop några kulor av pappersremsor, ståltråd samt pärlor som man sen kanha hängandes i fönstret som juldekorationer.

Nu står bakpotatisen i ugnen och i väntan på att den ska bli klar slö tittar vi på lite teve. Ska snart börja med baconröran vi ska ha till.

/M


Så här tjusig vart pedistalen och blommorna gör sig jätte bra på den


Juldekorationen i form at papperskulor som jag gjorde i dag


En närbild på de

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0