Fått en hel del gjort i dag

Har hunnit med en vända till tippen i dag och kastat en massa glasflaskor och kartonger. Sen tog jag svängen förbi ö&b där det inhandlades duschtvål, shampoo och sköljmedel. Efter det vart det jysk där jag inhandlade nya gardiner till vardagsrummet, tog svängen förbi ok för lite bromsolja till min bil.

Det vart även en sväng till lidel och sen vart det raka vägen hem för lite lunch så magen började kurra. Efter lunchen fick jag ett ryck och började städa av lägenheten, bytte till de nya gaardinera i vardagsrummet. Vart jätte nöjde med resultatet.

Bäddade rent sänge, slängde in en maskin tvätt och så tog jag fram mattorna till sovrummet då det börjar bli lite kallt på golvet för fötterna.

Nu sitter jag och glor på lite teve, tog en varm dusch för en lite stund sen vilket inte var fel. Ska åka och hämta älsklingen snart sen blir det hem fixa käk innan vi drar ut till sköldinge.

Här kommer en bild på de nya gardinerna i vardagsrummet.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0