Norrköping

I dag vid halv 10 tiden styrde jag och mamma bilen imot norrköping. Kom dit lagom tills affärerna hade öppnat, skönt att gå i affären när det inte är så mkt människor.

Vi käkade en jätte god och stor sallad till lunch och jäklar vad propp mätta vi vart. Jag inhandlade ett nytt läppstift samt rouge inne på åhléns. Sen var min mor så himmla underbara och köpte en svart polotröja, strumpor och deo inne på hm till mig.

När vi ändå var inne i centrum passade vi på att handla på bolaget istället för att göra det sen när vi kom hem till stan. När allt var avklarat åkte vi till ingelsta och media market då jag skulle kolla ifall de hade någon mobil samt datorn jag var intresserad utav.

Klämde och kände på lite mobiler och fann än jag fasnatde för lika så dator så på måndag blir det att hämta ut lite pengar och förmodligen åka ner till norrpan och köpa de.

Efter media market tog vi en snapp runda inne i shoppingcentret i ingelsta sen passade vi på att handla lite ine på ica supermarket innan vi åkte hem till stan.

Resten utav dagen och kvällen har hitills vart lugnt, ska strax hoppa in i duchen och sen blir det nog att glo på teve resten utav kvällen.

/M


polotröjan jag fick utav mamma :)

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0