Pannkaks torsdag

Har avverkat sista arbetsdagen för denna veckan så ikväll tar jag helg. Blir hjärtats goda pannkakor till middag idag, ska bli smarrigt då det var ett bra ta sen vi åt det sist.

Tänkte gotta till det ikväll med lite chips och salsa dip, åh det är så det redan vattnas i munnen på mig. Nä men tänkte att den starka salsan dipen skulle kunna göra underverk men min krassliga hals.

Planer för i morrn är att jag ska göra ett stopp på pyssel och pynt sen har jag en date med en instruktör på nya friskhuste. Ska se vad de har och erbjuda samt vad ett årskort skulle gå på. Sen blir det en repa nere på stan och inhandla en varm mössa samt ett par vantar.

Kvällen vet jag inte hur den kommer spenderas, får se ifall vi åker till spånga hill där det skulle vara fest. Det enda stora minuset är att det kommer förmodligen vara sketa kallt i garade så vi får se hur det blir med det.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0