Provar med lite frukt

Sitter förtillfället i soffan och kollar på The real housewives of New Jersey. Herregud så galna de är, det är skönt att det inte finns några crazy bitches kvar i denna stan. Åtminstonde inga som man umgås med eller finns i änns vännerkrets.

Till denna galna serie sitter jag och äter några vindruvor, får se hur magen reagerar. Till kvällsmat blir det korvstroganoff med mackaroner, åh vad gott det ska bli. Får hoppas att magen är lika glad över maten som jag är.

Fixade disken förut och så ska jag fixa middagen sen, tänkte att älskligen skulle få ledig från köket för en gång skull. Mitt underbara hjärta som annars fixar allt med mat och disk, helt underbar är han.

Mamma var förbi förut med lite blommjord så vi kunde rädda ena blomman som såg allt annat än glad ut. Får hoppas att den repar sig nu när det fått ny fräsch jord.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0