Söndag

Dåligt med sömn i natt då jag har hostat större delen utav tiden. Hostmedicinen som inhandlades på apoteket gav ingen större effekt. Fick bli en kopp te mitt i natten med mkt honung i och sen strepsil halstablett.

Gick upp vid 11 i dag och det var bara til att göra en kopp te då halsen inte alls ville vara med. Hjärtat åkte ut till sköldinge vid lunchtid. Själv tog jag tag i det enorma diskberget och fixade klart et kort jag höll på och pysslade med.

Har även varit duktig och fixat hjärtat födelsedagspressen samt en del utav hans julklapp. Vid 14 tiden åkte jag ut till sköldinge, vart hem til svärföräldrarna på en fika.

Vi åkte hem vid 17 tiden och gjorde ett stopp på ica maxi för lite handling. Sen fixade hjärtat middag som bestod utav köttbullar/pannbiff, potatis och sås.

Nu sitter vi utslagna i soffan mätta och belåtna. Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte, blir nog att kolla på how I met your mother.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0