Sopptippen med resten utav k-holm

Tog en sväng till tippen i dag med min mor, vi kastade en massa glas, dammsugare och en massa kartonger. Vi var dock inte ensamma där utan halva katrineholm var där känndes det som.

Följde med mamma hem sen och tog en fika, mummsade i oss jätte goda winerbröd. Sen tog vi en tur ner på stan då jag ville kolla in ifall röda korset hade några kuvertväskor. Tyvärr så hade de inga, vart en sväng in på kappahl och gud så tjusigt det vart sen de flyttade in i team sportias gammla lokaler.

Väl hemma vart det lite lunch, vart spagetti och körrfärsås över sen i går så det fick bli dagens lunch. Efter att ha mummsat i mig det så fanns det ingen återvändo utan det var bara att ta tag i disken.

Nu har jag parkerat mig i soffan och pustar ut lite. Har fått lite sällskap i form utav sophias två små damer som skall vara här tills 20-21 ikväll. Just nu ligger de ute i hallen och sover.

/M



Ditt ord
Postat av: Madde

Vart ligger röda korset? Såg du om de hade några burkar som man kan använda till decopage ;P

2011-10-25 @ 16:43:11
Postat av: Maddiie

De ligger i lokalen brevid bilskolan nere vid blic parkeringen. De har stängt på onsdagar sen har de öppet mån, tis, tor o fre 12-18 tror jag. Inte vad jag kan minnas men jag kollade inte så noga ^^ Det vart jätte fint det du hade decopagat =)

2011-10-25 @ 19:03:55
Postat av: Madde

Okey ja just de nu kommer ja ihåg nu när du säger de :P Ska ner till den där prylbutiken nån dag och titta om de har vanliga vita askar och va de tar för dem. Bra julklappar :P tackar tackar :) Får ta en pysseldag nån eftermiddag då vi inte jobbar och charlie är på dagis :P

2011-11-02 @ 20:22:59
Postat av: Maddiie

Hos britt-maries pyssel och pynt har de vanliga vita askar. Men ska vi ta en sväng dit på fredag efter att vi har fikat? För jag skulle behöva införskaffa lite papper bla. Ja men absolut :) ska bara hämta mina saker som ligger i svärmors lokal.

2011-11-02 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0