Städ dag

Kom i säng vid halv 3 inatt och sommnade väl inte förens halv 4 så idag fick det bli en lång sovmorgon. Vid halv 11 vaknade jag någorlunda utvilad.

Käkade lunchlåndan hjärtat hade fixat åt mig sen började jag röja upp i köket. Kastade i en maskintvätt då tvättkorgen börjar bli full. Så nu hänger det 2 par gardiner på tork, får se ifall det blir till att köra en till maskin sen.

Städade av badrummet och plockade i ordning i vardagsrummet innan natha kom över på en kopp te och lite skit snack. Efter att hon hade gått gick jag iväg och postade mitt kassakort, flyttade bilen och plockade i ordning lite i den.

Och nu så sitter jag här, funderar på ifall jag ska trixa ihop en ny bloggdesign men först ska jag ta ett varv med snabeldraken.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0