Tråkigt väder och lagom seg

Natha och jag gick ut en sväng på krogen i går och det var väl ingen hitt direkt. Det var tråkigt folk ute samt nästan inga man kände så vi gick hem innan kl var 1.

Sovit halv taskigt under natten, en massa konstiga drömmar. Fick alla fall finbesök vid halv 7 imorse utav lily, efter att sophia hade lämnad henne så kröp jag ner i sängen igen och hon la sig till rätt på sin filt.

När vi hade vaknat till liv sen så skrev jag en inhandlingslista som vi ska ha med oss när vi ska till willys senare idag. Sen vart det att gosa med damen som låg och njöt utav att vi kliade och busade med henne.

Sophia kom och hämtade henne vid 11 tiden så åkte hjärtat och jag till sväng in för en varsin hamburgare och det satt fint i magen. Nu är vi hemma och ska slöa en stund innan vi åker iväg och handlar. Jävla tråkväder det är ute också, regnar och är allmänt ruggit. Fan ge mig sommar igen säger jag bara.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0