Första dagen på jobbet efter semestern

Sov illa under natten men första dagen på jobbet efter semestern gick bra endå. Det var riktigt skönt att va tillbaks och jobba. Ska hoppa in och jobba extra i morrn vilket ger bra klirr i kassan.

Älsklingen var så underbar och satt upp vårat barbord i köktet idag och det vart superfint, är så nöjd så :) Nu sitter har och spelar lite xbox och jag funderar på att fixa en ny header åt min blogg samt fin slipa lite på tatueringen.

Ja mamma jag ska göra en till tatuering till samlingen, dock så har jag minskat på min piercing samling då jag plockade ut ringen jag hade i bröstvårtan. Kännde att jag har blivit så gammal att jag har "vuxit ur den" så nu är det bara de i nästan, läppen och tungan jag har kvar.

Här kommer en bild på hur fint det vart när barbordet kom upp i köket.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0