Klaga lite

Här kommer ett klago inlägg. Jag har mensvärk och ont i ryggslutet samt ont i hela kroppen. Som om det inte skulle va nog så började jag frysa förut som ett asplöv och hackade nästan tänder.

Värmed vetekudden som jag tinade upp kroppen med förut, tack gode gud att sånna finns. Nu är jag dessväre het som en kamin så hjärtat tog fram febertempen och den visade på 39,5 grader. Det beror inte på värmen som jag fick utav vetekunnden för den svalnade för ca 1½ timme sen. Utan det är bara inse fakta att jag är SJUK =(

Jag som hade tänkt åka ut till sköldinge i morrn och pyssla det är ju inte änns att tänka på. Utan istället blir det att bädda ner sig i soffan och kolla på teve/film.

Jag är glad att jag har mitt underbara hjärta som tar han om mig, älskar dig!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0