La i en högre växel

Varit en lugn och stilla dag på jobbet, eftermiddagen spenderades inne i sterilen med att plocka in ren/smutsig disk. Med andra ord en lugn start på denna arbetsvecka för min del.

La in en högre växel när jag kom hem och dammsög vardagsrummet, fixade på balkongen så den i stort sätt är redo och klar för vintern. Bytte sängkläder och tvättade de gammla, 2:a maskinen tvätt körs för fullt nu. Plockade i ordning i hallen och sen på köksbordet.

Hjärtat mitt var så duktigt och diskade samt fixade middagen. Nu sitter jag bara och försöker varva ner i soffan, tog en varm dusch förut för att mjuka upp kroppen lite.

I morrn är det jobb igen (skulle igentligen vara ledig men jobbar extra) sen på kvällen blir det en tur ut till sköldinge för fika hos svärföräldrarna.

Men nu ska jag se ifall det finns något bra på teven att se, fick även ett sjukt sug efter rom och russin glass bara sådär.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0