Söndags fix

Förtillfället sitter jag nerbäddad i soffan i ett mörkt vardagsrum då hjärtat spelar ett zombie spel till kinect. Han flaxar med armarna och slaktar zombies till höger och vänster.

Lite senare ikväll ska vi gotta oss med chips, dipp och sen filmen friends with benefits. Har sett reklam för den på teve och den verkar riktigt roligt så jag hoppas vi inte bli besvikna.

Annars i dag så har vi varit ute i sköldinge, hjälpte kims föräldrar att kasta upp en massa grenar i lastbilden. När det var klart vart det en kaffepaus innan jag och svärmor åkte till hennes lokal och pysslade. Fixade till en skiss och sen slipade jag färdigt min pedistal så nästa gång skall den målas.

Ja det var allt vi har gjort och ska hitta på denna söndag.

Haha det var så kul så jag nästan kissade på mig.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0