Avslappnad kropp

Det var gudomligt skönt med 1 timmes helkroppsmassage. Hon som masserade mig var elev men jävlar vad duktig hon var och super trevlig :)

Efter massagen så gick jag förbi glassbaren och köpte en bägare med italiensglass som jag njöt utav. Tog ett varv nere på stan då det är marknad där idag. Det fanns en hel del stånd som sålde ostar, korvar, nötter och en massa annat gott. Det sålde även hamburgare gjorda på kängeru och krododil!

Så är du i stan i dag eller i morrn så tycker jag ni ska ta er ner på stan och kolla in marknaden! Vem vet ni kanske kommer hem med lite nötter eller en god ostbit :)

Nu ska jag äta lite lunch innan jag pysslar om mig själv lite till.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

har druckit kaffe hahah :D jag sitter med cola nu :)

2012-04-26 @ 15:01:53
URL: http://astoryofagirl.blogg.se/
Postat av: anna

jaa eller hur :D älskar rosa å ja älskar nagellack å de ska vara rejäla färger på de :D fanns lila med, men har lila färgade redan hehe ;D

2012-04-26 @ 15:02:35
URL: http://astoryofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0