Bok + säng

Har legat och läst en bok i sängen nu på morgonen/förmiddagen och bara latat mig. Det är skönt att bara vara och skita i alla måsten för en gång skull.

Har även messat med malin som var lite nervös då hon ska iväg och gadda sig idag. Jag vart ju inte det minsta avundsjuk på henne eller :P Men jag väntar nog ett tag till innan jag fyller på kroppen med bläck.

Nu har jag ialla fall fått i mig en skål med yoghurt, havre och russin i så magen är mätt och belåten nu. Ska kolla in arbetsförmedlingens hemsida och se ifall det finns några jobb att söka som man inte redan har sökt.

Efter det så blir det en sväng ner på stan och kolla in tygaffären till ett projekt jag har på G. Sen när jag kommer hem ska jag städa av lägenheten och vika lite tvätt.

Vädret ute är ostadigt så det blir att ha med sig paraplyt i högsta hugg så man är redon ifall det börjar regna.

Vad ska ni hitta på denna torsdag?
/M

Ditt ord
Postat av: malin

haha skoja inte jag är skitnervööös xD det är ju inte bara EN utan 2-3st ^^ huuua! ååh vad ska du pyssla med? :) jaa men eller hur, dock blir det mer bismak men vafasen efter 2st känner man inget längre ;) dricker faktiskt inte alls ofta. blivit mer sedan jag träffade sambon men inte ens varje/varannan månad eller så.. beror självklart på vad som händer med.. sommarens cruisingar går ju inte undgå :p ska ni på salacruisingen? :)

2012-04-12 @ 11:32:39
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

åååh spännande :D absolut de stämmer ju, hahaha man är gammal nu.. 20 sen går de utför xD nästan ;) sista april är det.. vi får se till att träffas i rättvik om du vill? :) kanske kan ses innan med :D

2012-04-12 @ 11:45:43
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

haha men små ställen är oftast mysigare än större.. är typ aldrig i stan... varit där 5ggr i själva stan liksom xD hehehe. hoppas ni får ordning på den tills rättvik :D är det bara du o sambon som ska dit eller vänner med? :D för vår del är det jag o sambon iaf men vänner ska säkert dit med men vet inte ännu.. glad att vi hann skaffa boende iaf :D

2012-04-12 @ 12:24:11
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0