Effektiv så här på morgonen

Klev upp samtidigt som hjärtat nu i morse och vädret som mötte mig var inte det roligaste. Det är snöblandat regn som faller ner från himmlen.

Nu på morgonen så har jag varit effektiv på hög nivå, har plockat iordning lägenheten och tagit hand om disken. Är lite sugen på att dammsuga men det är inte schysst mot grannarna att göra det så här tidigt på morgonen.

Ska strax åka iväg och tanka bilen för att sen hämtas upp sophia och alla hundarna då vi ska åka till vetrinären. Hoppas inte valparna kommer att skrika för mkt när det ska vaccineras, det kommer ju skära i hjärtat på mig då.

Men ialla fall ni får ha en bra fredag och jag hoppas att ni har bättre väder än vad jag har :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0