Ett glas rött och dödligt vapen

Sitter i soffan och provdricker det nya vinet som jag hämtade ut i dag, självklart så dricks det ur ett utav de nygamla vinglasen jag hämtade hos min mor.

Har tagit några smuttar och som jag känner du så var det inget vin i min smak. Men sen så är jag ju ingen rödvinsmännsika förutom när det kommer till Motörhead vinet för det slank ner i strupen :)

Men vi får se, vinet kanske smakar bättre när det har fått stått och luftat sig en liten stund. Vissa viner burkar ju smaka bättre då så jag får återkomma med en uppdatering om hur jag uppfattade vinet då. Fast jag hänger inte läpp för ifall jag inte skulle gilla vinet för jag kommer ju åtminstonde ha en snygg flaska som prynad :D

Sitter nu och tittar på dödligt vapen som går på kanal 5. Det är första filmen och den är nog banne mig bästa,  jävlar vad ung Mel Gibson var men oandra sidan så är ju filmen från 1987. Ett förjävla bra år om jag får säga det själv ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll :)
/M


Kvällens vin, Barbera Da Vine


De här fina glasen som är efter min faster hämtade jag hemma hos mina föräldrar.
Glaste med grön fot är ett vitvinsglas och de andra två är rödvinsglas.
Kvällen till ära så dricks det rödvin ur glaset som stor i mitten.

Ditt ord
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

sugen på att köpa de bara för flaskans skull :D

hur beställer man, typ aldrig gjort de :/

2012-04-20 @ 23:31:46
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

ahaa så enkelt :) Vad bra, måste jag ta och göra de snart ju. Skulle bli perfekt med lite vita kvistar i med silverpärlor eller någon svartvit plym i

2012-04-21 @ 00:31:27
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

oh flaskan var ju hur fin som helst ! :)

tittade också lite på dldligt vapen igår kväll, men somnade ifrån halva filmen haha ;)

2012-04-21 @ 06:13:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0