Frisk luft

Fönstret i köket och i sovrummet står öppna och släpper in en massa frisk luft. Skönt att vädra ur lägenheten för då känns de lite sådär extra fräsch.

Disken är fixade och första maskinen med tvätt hänger på tork, tog även en sväng med snabeldraken. När han ändå var ute och på G så tog vi ett varv på balkongen också så nu är det rent och fint där.

Har hängt upp en tavla i dag som jag har väntat på att älsklingen skulle göra. Letade upp min blommig hammare och spikade upp den :D

Älsklingen avskyr min blommig hammare men jag tycker den är söt och sen så fyller den ju sin funktion också :) Sen så är det bara inte en hammare utna man kan skruva av toppen av handtaget och så vips så har man inte bara en utan fyra skruvmejslar :D

Nu sitter jag ialla fall och slö tittar på harry potter & fenixorden samt dricker en kopp tée.
/M







Ditt ord
Postat av: malin

hehe kan tänka mig.. obehagligt bara, vet inte ens va man har den för om jag ska vara ärlig ^^

2012-04-08 @ 20:59:28
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0