Full fart

Oj äntligen kan jag slå ner arslet i soffan och bara vara en stund. Det har varit full rulle hela dagen fram tills nu. Jag startade dagen men det besök på sjukhuset, sen vart det tippen med sophia.

När vi var klara där åkte vi ut till skogen vid vallmotorp och släppte lily och zelma lösa i skogen. De sprang som tokar fram och tillbaka samt jagade kottar som vi kastade till de.

Körde hem sophia och så plockade vi ut hennes valpar så de fick springa av sig utomhus i sin valphage. När vi plockade in de efter 45 minuters frisk luft så tvärslocknade de.

Sophia och jag gick ner på stan, hon bjöd på lunch på hot basilikan. Var ett tag sen jag käkade thai mat, mätt som bara den vart jag. Vi sprang runt i en massa affärer sen, köpte en hårfärg så jag kan fixautväxten som har blivit.

Vinet hade inte kommer in, kommer dock senare under dagen men jag köpte iall fall det andra vinet jag skulle ha. Köpte köttfärs och sophia slog till på och köpte märgben till sina hundar.

Nu är jag hemma och ska bara slappa en stund innan jag tar tag i disken, får se ifall jag gör crabfishpajen nu eller senare ikväll. Just nu känner jag mig helt slut i kroppen :P
/M

Ditt ord
Postat av: Dessi

Tydligen heter skodesignern Ruthie Davis..inget jag känner igen men hon måste ju vara duktig med så dyra skor! ;)

2012-04-18 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0