Inte ens det grå trista...

Inte ens det grå trista vädret utanför kan dra ner mig humör idag. Har suttit i soffan, ätit frukost och vaknat till liv i min egen takt. Om drygt 40 min ska jag bege mig ner på stan för idag står det helkroppsmassag på schemat.

Det passar ju perfekt en sån här dag att få kroppen igenom knådag och känna hur energin kommer tillbaks till än. Resten utav dagen blir nog en pyssla om och ta hand om dig själv dag.

Fixa ögonbrynen, slänga in en färgbomb i håret, fixa babylena fötter, lägga en ansiktsmask och måla naglarna. Helt enkelt göra en massa tjejiga saker.

Kankse ska toppa det hela med att se twilight filmerna :D

Vad ska ni hitta på denna torsdag? :)
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0