Italiensk glass

Var nere på stan förut i dag med madde och fixade ett lite ärende sen avslutade vi våran runda med att prova glassen i den nya glassaffären här i stan. De gör egen italiensk glass och gud så god den var, där kommer jag hänga mkt i sommar :D

Resten utan dagen har jag bara tagit det lungt, tittat på teve och målat naglarna. Nu är de silver glittriga och får fingrarna att se mkt längre och smalare ut :P

Var över hos mina föräldrar en sväng förut och rotade lite i deras föråd. Nu när vi har börjat dricka lite mer vin här hemma så tycke jag att vinglasen vi har från ikea är lite tråkiga.

Så då kom jag på att att mina föräldrar har en massa glas som står ståendes i en massa låder i förådet efter min faster. Så jag gick hem till de och rotade fram lite glas. Hittade jätte fina glas till både rött och vitt vin som fick följa med hem.

Ska ta och diska de i morrn och så tänke jag lägga upp kort på de så ni får se hur de ser ut :)
/M



Grymt god glass


Glitternaglar


Ditt ord
Postat av: malin

åååh glass :D i morgon blir det lite sötsaker för min del iallafall.. sambon kommer hem på eftermiddagen :D

2012-04-19 @ 17:49:40
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

här har vi också ett fik där som serverar italiensk glass, hemgjord också :)



Det är såå gott!



Kramar

2012-04-19 @ 21:01:21
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0