Lång frukost

Det vart en riktigt lång frukostfika, närmare bestämt 2½ timme. Tiden går fort när man har kul och har mycket att prata om :)

Vi planerade in lite saker som vi ska göra framöver. Disskuterade hur vissa människor tänker och fungerar. Vart en hel del prat om träning och kost. Vi båda kom fram till att vi förstår oss inte på de som nästan inte äter något alls, bantar, kör på yoghurt eller barnmats diet för att gå ner i vikt.

Visst de rasar i vikt och blir smala men hur bra är det för kroppen att gör det på det sättet. Sen brukar det oftast sluta med att de lägger på sig de där kilona plus några till när de väl börja äta mat igen.

Nej då är det bättre att avstå eller skära ner på godis, läsk och onyttigheter samt att röra på sig. Det räcker med att gå raska promenade några gånger i veckan.

Annars så när vi satt på sultans och fikade så träffade jag på emmy där. Skit kul att träffa henne då vi inte setts på år och dar. Så vi catchade up lite innan hon skulle med tåget hem till E-tuna.

Nu är jag hemma och ska plocka fram lite uppgifter sen ska jag hem till mina föräldar och låna deras telefon.
/M

Ditt ord
Postat av: emma

Hej!

Nu är tävlingen avgjord av den fina muggen.

Kika in o kolla om det var du som vann den :D

2012-04-11 @ 12:34:16
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: emma

tack :) eller tacka mig ska man ju inte göra :P det var ju inte jag som svarade på frågorna ;)

2012-04-11 @ 12:45:27
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: Erik

Oja! har haft det sjukt bra! :D

Det var typ 2000 med :)

2012-04-11 @ 12:56:02
URL: http://imhtbs.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

helt rätt ang. banting och sådant. LIka bra att hålla en lagom linje i sin kost, inte hårdbanta i ex tre veckor och sen äta normalt igen. Då går man ju upp lika fort igen !? :)



Ja men visst rä sängen fiin! Skulle kunna tänka mig att sova i den med ;)



Kram

2012-04-11 @ 13:38:39
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0