Lördag

Sovmorgon med älsklingen :) Skapligt väder ute vilket är skönt, hoppas regnet håller sig borta. Ska snabbt ner på stan och se ifall de har vinflarran med pinupan på bolaget annars blir det till att beställa den ifall den inte är för dyr.

Ska hem till mamma sen och göra en massa piroger :) Alltid bra att ha något sådant i frysen.

Motörhead vinet smakade bättre när man satt och social drack det så jag skulle lätt kunna köpa en till sådan flaska någon gång. Men att dricka det till maten var inte min grej men jag har svårt att dricka alkoholhaltiga drycker till maten överlag så.

Vad ska ni hitta på denna lördag?
/M


Ditt ord
Postat av: malin

vad roligt att göra egna piroger :) jag ska inte ens explain vädret här i stockholm.. spöregn blandat med snö o slask.. kaos! kill mee slowly ;@ varit på gymmet och handlat hem litegrann, ensam hemma nästa vecka då sambon är på kurs. måste ju ha lite gott hemma iallafall. fyllt på med en hel del frukt och massa grejer.. :D jaa man tycker det, så de får känna hur det verkligen känns. tycker den här personen är oerhört stark!

2012-04-14 @ 14:10:18
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

jag kan inte heller dricka alkohol till maten, jag vill ha någon som släcker törsten, och det tycker jag inte alkohol gör ;)

Men ett glas vin kan jag gå med på, om man äter en riktigt fin middag vill säga ;)



Idag händer inte alls mycket, jag jobbar delad tur så är hemma på några timmars rast nu :)



Kram

2012-04-14 @ 14:59:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0