Miljonär

Har plockat lite i lägenheten och käkat frukost framför teve och bara tagit det lugnt. Träningsvärken i kroppen börjar gå över nu sen det där mosnter passet i pilates som jag gjorde i tisdags.

Ska strax ner på stan och fixa en frissör tid till älsklingen som har ledsnat på sitt hår. Sen blir det att kolla in hm innan jag gör ett stopp på köttaffären för att köpa köttfärs samt en god köttbit tills ikväll.

Efter som det är fredag den 13:e idag så tänke jag köpa en trisslott och hoppas på att bli miljonär :D
/M


Ditt ord
Postat av: Jennie & FrökenFlis

Då önskar jag dig lycka till med din lott och hoppas på att du är miljonär framåt kvällskvisten ;)



kram! :)

2012-04-13 @ 12:28:42
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: anna

den är awsome :) tro mig du blir inte besviken, den hade bara fått 6, någonting men den förtjäna mer betyg ;)

2012-04-13 @ 12:32:19
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0