Promenad date

Har nyss bokat in en promenad date med sophia i morrn kvart i 9 så ingen lång sovmorgon för mig inte. Men det är skönt att komma upp skaplig för då försvinner inte halva dagen för en.

Det skall även blir skönt och få komma ut och röra på fläsket. Jag längtar tills jag kan pressa kroppen igen men raska promenader sam tlite styrke träning.

Har även bokat in en promenad/fika date på torsdag med bästa madde :) Vi ska knata ner till furuliden och kolla in utegymmet som finns här. Hade faktisk ingen aning om att vi hade ett innan jag läste det i en tjejs blogg som bor här i stan. Så det saka bli rikigt spännade att se hur det ser ut :)
/M


Ditt ord
Postat av: anna

men jaa älskling helt rätt ;D eeyy läs mitt senaste inlägg om sex å kommentera gärna va du tycker om de :D

2012-04-02 @ 22:28:02
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

ja men exakt :) sen är de ju olika vad ens vänner tåls lyssna på, vissa kanske gillar att höra vad man gjorde inatt ex..medans andra int vill höra..alla mina vänner e olika, vissa kan ja snacka öppet med om allt ang sex, vissa är ja mer diskret med :D

2012-04-02 @ 22:51:05
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0