Skvallerblaska & ananas

Var skönt att ta en tur ner på stan då det var härligt väder ute. Passade på att posta mitt a-kassekort så pengarna trillar in på kontot som de ska :P

Beställde pinup vinet på bolaget i dag så på onsdag ska jag hämta ut det så får vi se ifall vi provdricker det till helgen. Var inne och tittade på tyger i tygaffären och hittade ett fint marinblått tyg som jag tror jag ska slå till på lite senare fram.

Mamma och jag tog en tur inne på lindex, hm och åhléns då hon var ute efter en topp till kjolen hon håller på och syr. Hittade en bastopp inne på hm som hon köpte med sig hem.

Själv köpte jag ögonbrynsfärg inne på åhléns då min förra tog slut igår så det blir till att färga ögonbrynen lite mörkare i kväll.

Tog svängen förbi coop på vägen hem och köpte en skvallerblaska samt en färsk ananas då jag fick ett konstigt sug efter det :P

Nu ska jag ialla fall fixa till lite lunch och sen köra igång några maskiner tvätt samt ta en varv med snabeldraken.
/M


Jätte bra ögonbrynsfärg som jag verkligen kan tipsa er om och ännu bättre är det att det bara tar 3 min

Ditt ord
Postat av: emma

då tkr jag att du puffa på mig så jag också städar ;)

2012-04-16 @ 12:56:40
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: anna

har också en men vette fan hur man gör å hur de funkar :P har refill, hur gör man? tar man allt eller litegrann or whaaat??

2012-04-16 @ 14:50:16
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

jaha jaadu jag har asså de är samma kärring på paketet men de här är refill men aldrig använt sånt här hahaha xD e typ första gången :P å vet ej hur tillbehören å det ser ut xD

2012-04-16 @ 15:30:16
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0