Spikmatta och dusch

Efter prommenaden tänke jag att jag skulle varva ner riktigt ordentlig så jag la mig en stund på spikmattan. Gud så skönt det var, vart helt avslappnad och varm i kroppen.

Hoppade in i duschen sen och nu sitter jag här med håret invirat i en hadduk och bara njuter utav tillvarorn. Har nyss tryckt i mig en skål med vaniljyoghurt, havre, russing och jordgubbar.

Har märkt att magen min har börjat blivit mindre så det blir till att låta bli godiset och coca colan på obestämde tid. Blir så jävla glad att det händer något och att det syns också, det får än att bli ännu mer pepp. Till och med hjärtat sa att min magen hade blivit mindre.

Nej vara lite duktig och ta tag i disken sen så ska tvätten hängas upp och en ny maskin skall laddas.
/M


Yääy magen börjar bli mindre :D


Så här ser man ut på ryggen efter att ha legat på spikmattan :P


Ditt ord
Postat av: Underbara bakverk

Tack så jätte mkt, det värmer.



Behöver insperation. har du något du hade velat baka? eller vill kunna baka?

2012-04-08 @ 16:02:13
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Postat av: anna

awsome baby :D jaa men va faaan, kör hårt för du har en perfekt kropp men bra å trimma den lite :D ja kör snabba promenader med dexter å de känns så sjukt skönt i benen när de är tunga å de pirrar så där skönt du vet heheheh ;D

2012-04-08 @ 16:04:23
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

skönt att det syns, då blir man mer taggat att fortsätta :)



spikmatta är verklige da shit, den tar jag till mycket, huvudvärk, muskelvärk, ledvärk, spänningar ja allt får den bota åt mig :D

2012-04-08 @ 17:37:40
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0