Tatueringarna

Sammtliga utav mina tatueringar är gjorda ner i Norrköping hos Roger på Tattoo , klicka på studions namn så kommer ni till hans hemsida.

Varför jag har valt att göra alla mina tatueringar där är för att han är seriös, jag trivs med honom och han vet vad jag är ute efter. Det är renligt och snyggt i studion, han är väldigt noga med hygienen. Han ser till att nålarna är rengjorda efter konsten och lagens alla regler. De har en policy att de inte tatuerar någon under 18 år och man får inte vara påverkad av vare sig alkohol eller droger.

När det blir dags för nästa tatuering så kommer jag självklart att åka ner till honom igen.
/M


Ditt ord
Postat av: anna

gullunge :D <3

2012-04-01 @ 21:00:47
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0