Tog en sovmorgon

Tog en lång sovmorgon i morse för när jag vaknade när älsklingen åkte till jobbet kände jag mig nästan överkörd. Har sovit som en kratta i natt så jag tycke en sovmorgon stod på schemat.

Ska fixa till lite frukost/lunch strax, det blir uppskrämda pannkakor :D Sen kl 13 ska jag möta upp madde, vi ska ta en promenad ner till furuliden och kolla in utegymmet som finns där. Efter det så blir det nog en fika skulle jag tro.

Det är soligt ute men det blåser som tusan så det bir nog till att klä på sig ordentligt. Finns ju inget värre än att gå runt och frysa. Bättre då att ha lite för mkt kläder på sig så man kan plocka av sig, typ öppna upp jackan och ta av sig vantarna.

Vad ska ni hitta på i dag då? :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0