Torsdagkväll

Det har varit full rulle nu under kvällen. När älsklingen kom hem från frissan så käkade vi middag och sen begav vi oss hem till sophia för fika och valpmys.

Hjälpte henne att fixa valp påsarna som de lyckliga valpköparna ska få när de hämtar hem sina små ögonstenar. Snackade lite skit och betsämde hur dags jag skulle komma över till henne i morgonbiti då jag ska köra henne till vetrinären.

Efter fikat åkte vi ut till sköldinge för mer fika och lite skitsnack. Spanade runt lite på nätet och filurade lite innan vi åkte hem.

Nu sitter vi i soffan och väntar på att fråga olle ska börja på teven. När det är slut så blir det att krypa ner i sängen så man orkar upp tidigt i morrn. Ska va hos sophia 8.10 i morrn och innan dess så måste jag tanka bilen, vill ju inte få soppatorsk för det vore ju lite B :P
/M


Så här snygg vart älsklingen efter ett besök hos frissan

Ditt ord
Postat av: malin

han gör som min sambo ;) - laddar för att vara tomte nästa år ;D inget höjdarväder här heller :/ usch! glad att det inte är enbart snö iallafall

2012-04-20 @ 09:49:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0