Vart inte som jag hade planerat

Planen var ju att jag skulle städa, tvätta och dammsuga i dag men så vart det riktigt inte. Älsklingen tycke jag skulle följa med ut till sköldinge så jag kunde pyssla lite och sen kunde vi städa lägenheten tillsammans.

Jag var inte sen att haka på, så jag sammlade ihop mina påsar med en massa pysselsaker och styrde bilen ut mot sköldinge.

Vi var där ute i 2 timmar och pysslade/arbetade på bilen innan vi åkte hem. Handlade lite frukt, bröd och ost på ica samt att jag tankade bilen. Blä soppan ligger på 15.65 kr/litern, det är i dessa lägen som jag faktisk är lite glad över att jag inte jobbar kvar i flen.

När vi kom hem så städade vi lägenheten, älsklingen tog köket så tog jag resten. När han var klar i köket började han med middagen som bestod utav spagetti o köttfärssås. Åt så mycket att jag nästan är på gränsen till matkoma :P

Nu blir det till att slappa och läsa lite bloggar.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

taack gulle ;D

2012-04-01 @ 19:05:42
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0