Hårtorka en bok

Snacka om att det tog tid nere på arbetsförmedlingen. De hade drop in i dag mellan 13-16 så jag gick dit 15 min innan för att ha tur att få en kölapp långt fram.
 
Fick nummer 3 så jag tänke att det borde ju gå fort för det var mycket personal som jobbade. Bah vad fel jag hade, efter nästan 40 min så var det min tur. Mitt möte gick på 10 min sen vart det raka vägen upp till ica.
 
Handlade lite yogurt och hallon så man kan göra smoothis och sen vart det lite andra nödvändiga saker. Lagom som jag lev ut från ica såg jag de gigantiska svarta molnen och 5 sek senare så öppnade sig hela himlen.
 
Nu är jag hemma och ska bädda ner mig i soffan för att läsa klart min bok. Dock så var jag tvungen att torka min bok med hårtorken. För boken hade legat i sovrummsfönstret som stod öppet när det började regna vilket innebar att halva sidan utav halva boken vart något blöta.
 
Men nu är de torra så jag kan läsa slutet på boken. Det är tur att man äger en hårtork annars hade det väl tagit en envighet innan sidorna hade torkat :P
/M
 

 
 

Ditt ord
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu är Dagens Awesome igång igen! :)
Det avslutas imorgon kväll så delta gärna! :)
http://idahtt.blogg.se/2012/august/dagens-awesome-1.html

2012-08-08 @ 16:44:46
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: malin

åh ni har samma härliga väder som oss ;) man tager vad man haver eller hur :D men trist när det blir förstört sådär.. då jobbar du som mig då, inringd typ o vid behov :) på gott & ont kan man väl säga..

2012-08-08 @ 19:13:00
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0